czwartek, 16 sierpnia 2007

Marcin Wójcik - Ani Mru Mru


Marcin Wójcik (ur. 5 stycznia 1974 w Lublinie) - polski artysta kabaretowy. Uczęszczał do III Liceum Ogólnokształcącego im. Unii Lubelskiej w Lublinie. Pomysłodawca i założyciel kabaretu Ani Mru-Mru, który obecnie współtworzy razem z Michałem Wójcikiem i Waldemarem Wilkołkiem. Ukończył warszawską AWF (wydział zamiejscowy w Białej Podlaskiej) i pracował 4 lata jako nauczyciel wychowania fizycznego w Szkole Podstawowej nr 33 i Gimnazjum nr 14 w Lublinie (ten sam budynek). Ma córkę Nadię. Na drugim oficjalnym DVD kabaretu zaprezentował swój utwór muzyczny pod tytułem "Czego szukam". Autor większości skeczy i tekstów kabaretu.(źródło-WIKIPEDIA)

Marcin Wójcik o sobie

Najbardziej... lubię sobie leniwie poleżeć
Zazwyczaj... jestem w dobrym humorze
Chciałbym... być niewidzialny (przez chwilę)
Muszę... kiedyś skoczyć ze spadochronem
Najchętniej... teraz bym się położył
Rzadko kiedy... żałuję tego co zrobiłem
Lubię... zupę pomidorową, ponad wszystko
Z trudem... zasypiam przy zapalonym świetle
Unikam... ludzi z kompleksami i fanatyków
Potrafię... postawić na swoim
Z łatwością... wbiegam po schodach na IV piętro... przepraszam, na II
Kiedyś... rzucę palenie
Szukam... nie, już znalazłem!!!
Nie umiem... sobie niczego odmówić
Wierzę... w iluzję i hipnozę
Sam... się sobie czasem dziwię
Nigdy... więcej nie patrz na mnie takim wzrokiem

Dane ze strony http://www.animrumru.art.pl/

Kabaret Ani Mru Mru- Marcin Wójcik
2007 Copyright http://kabaret-ani-mru-mru.blogspot.com/

Brak komentarzy: