sobota, 18 sierpnia 2007

Waldemar Wilkołek - Ani mru mru

Waldemar Wilkołek urodzony. 29 maja 1969 w Lublinie) - polski artysta kabaretowy.

Absolwent Wydzialu Prawa i Administracji UMCS w Lublinie - członek Kabaretu Ani Mru Mru. Do kabaretu dołączył w czerwcu 2000 roku. Prócz wykonywania obowiązków dźwiękowca, występuje również na scenie z kabaretem Ani Mru-Mru - np. w parodii piosenki Arki Noego, a także innych piosenkach: "Rolnik", "Kodastan", "Wiadro", "Praga Squad" i skeczach: "Autobus", "Komisja dopingowa", "Sędziowie", "Kuszenie". Zagrał także w filmie Stanisława Tyma pt. "Ryś".(źródło-Wikipedia)


Waldemar Wilkołek o sobie:
Najbardziej... denerwuje mnie brak zamknięć w toaletach
Zazwyczaj... nie umawiam się z nieznajomymi
Chciałbym... żeby Jabbar był bardziej odpowiedzialny
Muszę... sprawdzić co jest w tym nowym budynku na rogu Okopowej i Hempla
Najchętniej... nauczyłbym się płynnie kląć po norwesku
Rzadko kiedy... trzymam fason
Lubię... kiedy nic mi nie dolega... i Petera Gabriela
Z trudem... godzę się z upływem czasu
Unikam... Romka Polańskiego (wiszę mu dwie dychy)
Potrafię... milczeć 10 minut, jak się zawezmę
Z łatwością... zarobiłbym milion dolarów, ale po co???
Kiedyś... byłem młodszy o 25 kg i straszyłem całą Prahę
Szukam... płyty z muzyka do filmu "Blade Runner"
Nie umiem... powstrzymać się od zmyślania historii, które wszyscy biorą za prawdziwe
Wierzę... że podobam się kobietom
Sam... po spojrzeniu w lustro, przekonałem się, że to niemożliwe
Nigdy... nie mów nigdy!!!
(Źródło http://www.animrumru.art.pl/)

Waldemar Wilkołek - Kabaret Ani mru mru


2007 copyright http://kabaret-ani-mru-mru.blogspot.com/

Brak komentarzy: